i didn't mean to be such a failure

jag förstår mig inte på mina förälldrar, jag frågade min mamma idag om jag skulle få kunna färga mitt hår men nej fan de går inte för nu ska jag bara blond med blåa ögon och inget smink och gå i långkjolar hela tiden och bli typ läkare JAG VILL INTE SE UT SÅHÄR JAG VILL INTE BO HÄR JAG ORKAR INTE HA DE SÅHÄR
jag får fan inte göra någonting för dom! 
 
- jag får inte färga mitt hår i den färgen som jag vill ha 
-jag får inte pierca mej
-jag får inte umgås med odm jag vill
-jag får inte sse ut som jag vill
- jag får inte må dåligt eller ha en attityd eller röst 
 
men dom har ju redan ett underbarn min syster som fick topp betyg i skolan, var blond och blåögd 
alldrig käftade imot så jag kan ju lika gärna gå och typ dränka mig eftersom allt jag gör är fel KUUUUUUUL känner mej älskad verkligen...
 
 



Kommentarer
Postat av: Moa Eriksson

jag tror att till slut kommer det tippa över för dig och då kommer du skrika allt i deras ansikte <3

2012-12-26 @ 12:30:39
URL: http://moiish.blogg.se/
Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist

Sv ; Jag förstår hur du menar, verkligen. Men jag lovar dig att det finns andra sätt än självskadebeteende. Det kommer du inse även när du kommit ur det. Jag trodde aldrig det fanns något annat sätt, men det vet jag nu. Jag går på DBT och det är perfekt just för de som har ett självskadebeteende. Kram

2012-12-27 @ 23:28:44
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!