I don't know what it is but I wish it would let me be happy again.

Varför känns det som om ingen någonsin förstår mig? 

jag har mått så jävla dåligt på sista tiden vet inte vad det är orkar inte med någonting och vill ingenting

det är aldrig någon ''utanför'' som förstår hur dåligt man kan må även om man har det bra som jag har de..

Jag har börjat skriva igen i en bok så jag inte håller allting inne för då vet jag att det bara blir värre. 

det mesta består av hur mycket jag hatar saker och ting hela tiden och idag blev jag så jävla arg så jag slängde det i väggen vet inte vad som händer och det finns ingen som förstår känns det som

jag orkar inte med det här 

Håller väll på att bli galen...

Jag orkar inte mer

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!