they say love is in the air so I hold my breath until my face turns purple.

varför måste alla hålla på och dömma andra hela jävla tiden? som tex i min klass så kallar dom mej 
smink för att jag sminkar mej men andledningen till att jag gör det är för att jag är osäker på mig själv och inte nöjd med mitt utseende och jag mår bättre av det. men dom förstår inte att man kan må välldigt dåligt av vad folk säger/kallar en äver om man inte visar det. 
jag har alltid vetat om att jag inte är perfekt och inte ser bra ut men jag behöver fan inte få komentarer på det hela jävla tiden eller förtjänar jag det? 
jag söker inte uppmärksamhet och jag hatar mej själv för att jag tar åt mej av alltind men varför måste det hålla på såhär? 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Moa Eriksson

tror du att det kommer bli konstigt när du berättar eller ? <3

2012-12-18 @ 22:09:42
URL: http://moaeson.blogg.se
Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

Vrf kan folk inte sluta mobbas? -.-
*svar:* Okej :)

2012-12-19 @ 20:23:57
URL: http://pinkpiercing.se/
Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Finns människor till allt. De är små fega råttor som säkert själva mår dåligt. Stå på dig! Ingen är perfekt, men fokusera på det du är nöjd med. Kram

2012-12-20 @ 19:25:45
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!